Het ontstaan van Veldhuijzen Campfens B.V.

Per 1 januari 1979 wordt Edo van Veldhuijzen zelfstandig ondernemer. Hij start het administratie- en assurantiekantoor in het centrum van Woerden, waar hij sinds 1969 woonde. Vanaf de middelbare school heeft hij via avondstudies o.a. bankwezen, boekhouden, logistiek/transportwezen, economie, makelaardij o.g., assurantiën en vele cursussen op administratief en belastingrecht afgerond. Zijn werkzaamheden daarvoor zijn geweest: vermogensbeheerder bij een bank, controller, procuratiehouder bij een veem/olieopslagbedrijf / “waterklerk” in de Amsterdamse Haven en alvorens voor zichzelf te beginnen is hij van controller tot directielid werkzaam geweest bij een Handelsbedrijf, waar het personeelsbestand groeide van 4 tot 65 medewerkers. Op 38-jarige leeftijd vond hij het een uitdaging om zonder een enkele overname een onderneming op het gebied van zowel administratie als assurantie op te starten. De relaties kwamen gestaag binnen en de onderneming groeide. Binnen een half jaar werd de eerste medewerkster in dienst genomen. Inmiddels werd aansluiting gezocht bij de NVGA, nu de NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen). In 1983 was de eerste verhuizing van het kantoor in verband met uitbreiding van het personeelsbestand en de verplichte splitsing van het administratie- en assurantiekantoor, naar het Industrieterrein Barwoutswaarder in Woerden waar inmiddels sedert 2001 de derde verhuizing heeft plaatsgevonden naar het huidige pand, waar later ook weer enkele verbouwingen noodzakelijk waren wegens uitbreiding van de klantenkring en het personeelsbestand. Met ingang van 2011 is Edo van Veldhuijzen het iets rustiger aan gaan doen en zijn Thorgerd van Veldhuijzen, zijn zoon, en één van de medewerkers, Jeroen Campfens samen met hem verder gegaan onder de naam Van Veldhuijzen Campfens B.V.